Kundeservice


Under denne tekst finder du de tre mest almindelige spørgsmål og svar på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du sende spørgsmål via vores formular lidt længere nede på siden.


  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 16), og du vil modtage uret dagen efter med posten.

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Du kan tilføje et lænkeværktøj til indkøbskurven her. Bemærk at lænkeværktøjet kun kan benytter til lænker med stifter hvor bredden på lænken maksimalt er 24 millimeter:

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.


Har du flere spørgsmål, kan du måske finde svar på dem her:


Vælg venligst først emne i formularen nedenunder, og udfyld derefter de resterende felter.


Tryk herefter på "Indsend":

Emne

  • Bemærk!
    Er urets skade ikke en garantisag eller gyldig reklamation, vil du efter nogle dage modtage en email med tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbudet. Afvises tilbudet vil vi kræve dækning af alle eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 400 kroner). Vi opbevarer uret i 8 uger efter tilbud er fremsendt, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere uret. For en oversigt over mærkernes produktgarantier klik her.

    "
Custom magento captcha module from Outsource Online


 

* Skal udfyldes

  Indlæser...