Ofte stillede spørgsmål

Status på leveringstid og ordrehåndtering ifm Coronavirus

Normal drift hos Ure.dk. Vi sender dagligt med PostNord og Burd Delivery

I forhold til ordrehåndteringen følger vi sundhedsmyndighedernes anbefalinger, og har øget arbejdsrummet for hver ansat, der arbejder på vores lager. Samtidig er der håndsprit og handsker til rådighed for alle.

Driften er altså ikke berørt, og eftersom vi lagerfører alt vi sælger, kan vi stadigvæk sende varer ud dagligt. 


Vi tilbyder også levering af dit nye ur med Ekspress Aftenlevering til privatadresser for kun 69 kr. Leveringsmetoden kommer frem efter, du har indtastet dit postnummer, såfremt det er inden for Burds leveringsområde. (*Størstedelen af Storkøbenhavn og Aarhus).

Er der garanti på urene?
Ja, der er 2 års garanti på alle vores ure.

Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden i Danmark ligger på mellem 1 og 2 hverdage på alle vores ure med prioriteret håndtering. Til øvrige lande tager det 2-5 ekstra dage

Er I autoriseret forhandler?
Ja, vi er autoriseret forhandler af alle de ure, som du ser i vores netbutik.

Er urene ægte?
Ja, alle ure der sælges på ure.dk er originale. Vi har samarbejde med de bedste grossister i Danmark. Vi har ingen parallelimport.

Er Ure.dk dansk?
Ja, ure.dk er en danskejet virksomhed med base i København. Og vi er autoriseret forhandler af alle de ure vi selger.

Vores fysiske butik har fået midligertidige åbningstider. Butikken er åben alle hverdage mellem 14 og 18. Bestillinger foretaget på vores hjemmeside vil blive behandlet med det samme og uden forsinkelser Vi tilbyder også levering af dit nye ur med Ekspress Aftenlevering til privatadresser for kun 69 kr. Leveringsmetoden kommer frem efter, du har indtastet dit postnummer, såfremt det er inden for Burds leveringsområde. (*Størstedelen af Storkøbenhavn og Aarhus).

Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Vi sender et lænkeværktøj med til de ure, som det kan benyttes til!
Værktøjet til lænkejustering fungerer som vist på videoen her: //www.urkompagniet.dk/justering.

Køber og sælger ure.dk brugte ure?
Nej, ure.dk køber ikke brugte ure, men sælger kun nye ure.

Hvad hvis mit ur skal repareres?
Hvis dit ur skal repareres, sender du blot uret til os med vores gratis returlabel, og så sørger vi for, at det kommer på værksted.

Hvordan er det med levering og moms til Færøerne, Grønland, Svalbard og Jan Mayen, som er udenfor EU?
Vi leverer til alle nævnte lande med et fragttillæg på 130 kr. Samtidig trækker vi den danske moms fra ved betalingen.

Hvordan bliver uret leveret?
Dit ur bliver sendt som forsikret pakke med Post Danmark. I nogle tilfælde vil vi dog sende det som brevpost, hvis du vælger vores standard levering.

Hvilke land udenfor Danmark leverer i til?
Vi leverer til Færøerne, Grønland, Svalbard og Jan Mayen. Til Finland, Færøerne, Grønland, Svalbard og Jan Mayen pålægges et fragttillæg på 130 kr. (Til Færøerne, Grønland, Svalbard og Jan Mayen fratrækker vi momsen ved checkout). For Sverige og Norge anbefaler vi vores andre butikker: www.klockgiganten.se og www.klokkegiganten.no.

Hvordan betaler jeg?
Du betaler, når du bestiller uret med et af de viste kreditkort eller Paypal.

Hvornår bliver pengene trukket fra mit kort?
Pengene bliver trukket, når uret sendes af sted.

Hvad sker der, hvis jeg fortryder mit køb eller ønsker at bytte uret til et andet?
Vi tilbyder en forlænget bytteret på hele 90 dage, samt at du har 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsen af varen.
Fristen regnes fra den dag, varerne overdrages til dig som køber. Vi henviser til vores handelsbetingelser under punktet fortrydelsesret/bytte ur.

Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os ved hjælpe af kontaktformularen på denne side: Kontakt Ure.dk

  Indlæser...