Kontakt os

Indlæser...

Status på leveringstid og ordrehåndtering ifm Coronavirus

Normal drift hos Ure.dk. Vi sender dagligt med PostNord og Burd Delivery

I forhold til ordrehåndteringen følger vi sundhedsmyndighedernes anbefalinger, og har øget arbejdsrummet for hver ansat, der arbejder på vores lager. Samtidig er der håndsprit og handsker til rådighed for alle.

Driften er altså ikke berørt, og eftersom vi lagerfører alt vi sælger, kan vi stadigvæk sende varer ud dagligt. 


Under denne tekst finder du de tre mest almindelige spørgsmål og svar på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du sende spørgsmål via vores formular lidt længere nede på siden.

  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15)..

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Du kan for kun 29 kroner tilkøbe et lænkeværktøj sammen med alle lænke ure, som det passer til. Det placeres automatisk i indkøbskurven, hivs det passer til dit ur - du kan dog fravælge dette, når du ligger det i indkøbskurven. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven! Bemærk at lænkeværktøjet kun kan benytter til lænker med stifter hvor bredden på lænken maksimalt er 24 millimeter.

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.


Har du flere spørgsmål, kan du måske finde svar på dem her:


Vælg venligst først emne i formularen nedenunder, og udfyld derefter de resterende felter.

Tryk herefter på "Indsend".


Du kan også skrive til os på support@watchia.com. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer i hverdagen.

Det er ikke muligt at kontakte os telefonisk.



Emne

Bemærk!
Er urets skade ikke en garantisag eller gyldig reklamation, vil du efter nogle dage modtage en email med tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbudet. Afvises tilbudet vil vi kræve dækning af alle eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 400 kroner). Vi opbevarer uret i 8 uger efter tilbud er fremsendt, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere uret. For en oversigt over mærkernes produktgarantier klik her.

"

Vi vil gerne indsamle cookies

Vi bruger trafiklog cookies til at identificere hvilke sider der bliver besøgt. Dette gør det muligt for os at forbedre vores hjemmeside, så den bedre imødekommer vores besøgendes behov og forbedrer oplevelsen på hjemmesiden. Læs mere her Ure.dk: Persondata

Produktet er lagt i din indkøbskurv!